Reisgenoten! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu Reisgenoten! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu

Reisgenoten!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

23 Augustus 2009 | Nederland, Zwolle

Hoi,

ik heb vorige week even met Djoser gebeld om meer over mijn reisgenoten te weten te komen. Er zijn al 17 aanmeldingen, dus nog evt 3 te gaan. 17 is natuurlijk ook wel goed, want dan heb je overal wat spullen van over en ook de ruimte in de bus is prettig. Maar met 20 is het ook wel te doen hoor.
De groep tot nu toe bestaat uit:
vrouw ca 28
man vrouw ca 45 + 45
man vrouw ca 60 + 60
man vrouw ca 60 + 60
man vrouw ca 65 + 65

Best veel alleenreizenden dus en een leuke variatie aan leeftijden. Ik zie mezelf met 70+ niet nog een kampeerreis maken, maar van vorig jaar weet ik dat er veel kwieke ouderen zijn die beter tegen het tentje kunnen dan ik.

Ik las vandaag dat het jaarlijke weekendje weg met mijn farma-vriendjes (begin september) toch niet in de tent hoeft te worden doorgebracht...dat wordt luxe een hotel of toch nog een bungalow-achtig iets. Wel lekker gemakkelijk in ieder geval!

O ja, vol enthousiasme wilde ik alvast weer een schrift maken met alle belangrijke zaken (reisschema, adressen) en te gebruiken als dagboek tijdens mijn reis, maar nou kon ik geen schriften meer vinden. Wel een beetje raar want volgens mij had ik er vorig jaar nog wel wat over. Dus ben ik naar de hema gegaan en daar bleek dat 10 schriften goedkoper waren dan 4, dus ben ik met 10 schriften thuis gekomen. Vervolgens zoek ik iets anders en ja hoor, vind ik nog 9 schriften van vorig jaar! Dus als er nog mensen zijn die schriften voor andere doeleinden gebruiken, zeg het me dan, dan krijg je er een aantal. Al kan ik het ook als excuus gebruiken om dus nog minstens 18x een verre reis te maken...

• 23 Augustus 2009 - 21:39

Carola:

He Hilde
    Leuk dat je al wat weet van je groep. Man ca 30 kan nog interessant klinken ;)
    En nee schriften heb ik niet nodig. Ik sleep er al eentje 7 weken mee voor noppes. Wilde naar namelijk ook een dagboek van maken maar dat houd ik nu bij op mijn netbook.
    Veel farma-weekend plezier (hoop voor jullie dat het toch het huisje wordt, hotel is duuurrrr en voor de mensen die met auto willen komen onwijs onhandig) en ook veel reis-voorbereidingsplezier.
    groetjes Carool