Reis geboekt - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu Reis geboekt - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu

Reis geboekt

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

22 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Hoi die hoi,
hier het begin van mijn 2e Afrika-reis. Vanavond namelijk de boeking gemaakt! Omdat Afrika zo'n indruk op me gemaakt heeft, ga ik dit jaar weer die kant op. Ik heb nog wat Zuid-Afrikaanse randen: die zijn helaas wel minder waard geworden, maar het is ook zo zonde als je ze niet gebruikt. Bovendien moet ik nog steeds naar Robbeneiland. Daarom heb ik deze keer gekozen voor de reis van Johannesburg naar Kaapstad. Weer een heleboel kilometers en een meer-landen reis, want ik kom ook in Swaziland en Lesotho (dus nog meer stempels in het paspoort).
Omdat het kamperen vorig jaar zo goed beviel, ga ik deze keer weer met de tent. Baobab heeft helaas alleen maar een hotelreis op deze route, dus ik switch nu naar Djoser. 't Zal allemaal wel niet zoveel uitmaken. Enige nadeel is dat het in Zuid-Afrika meer regent dan in de woestijn in Namibie. Hopelijk achteraf geen spijt van de kampeer-keuze.
Het voordeel voor jullie is dat in Zuid-Afrika meer internet cafe's zijn en jullie dus vaker een verhaaltje kunnen verwachten. Je weet tenslotte nooit of er wat leuks te melden is ;-)
De komende maanden is er echter niet zoveel te vertellen denk ik, want de vaccinatie-prikken zijn allemaal nog geldig. Maar zo af en toe zal ik wel weer wat (on)zinnigs te melden hebben en dan zien jullie het wel.
Groetjes,
Hilde

• 23 Maart 2009 - 07:25

Carola:

He Hilde
    Jij staat er dus ook weer goed op. Leuk joh, wanneer ga je weg. Je brengt me op het idee om mijn eigen reissite ook weer in de lucht te gooien. Eens kijken of ik daar van de week tijd voor heb.
    Groetjes Carool

• 23 Maart 2009 - 18:09

Marieke:

Ha die Hilde,
    Goed vooruitzicht, erg leuk voor je!
    Groetjes, Marieke

• 23 Maart 2009 - 18:29

Inge:

Aftellen geblazen... 189 dagen.... Pff.

Leuk hoor! Het plezier vooraf is ook al heel wat waard.