Druk druk druk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

29 Maart 2012 | Nederland, Zwolle

Zo, 10 dagen voor vertrek dus tijd voor nog een verhaaltje. Eigenlijk is er niet zoveel te melden, ik ben nog niet wereldberoemd en verder heb ik ook nog niet een pre-vakantie-verwonding/ziekte opgelopen. Of het moet zijn dat ik gisteren mijn vinger tussen 2 lades kreeg...vinger krom, maar ik geef toe, dat was hij al. Maar als dat alles is, dan mag ik natuurlijk niet klagen, want mijn nagel zit er gewoon nog aan.

Het reisprogramma is zowat af. We gaan dan wel ongeorganiseerd op reis, maar ja, ik ga mee, dus het is uiteraard gewoon georganiseerd...alleen dan flexibel georganiseerd, want de inhoud van de reisdagen heb ik soms wat overdreven, je hoeft tenslotte niet elke dag 2 wandelingen van 2 uur te maken. Keuzes worden ter plekke gemaakt, onder andere afhankelijk van het weer. Nu is het de afgelopen weken stralend weer geweest op Corsica (18-20 graden, strakblauw) maar vanochtend hadden ze opeens de voorspelling van 8 dagen regen in april ingevoerd...stress dus! Gelukkig was rond het middaguur de voorspelling al weer bijgesteld en nu hebben ze 2 dagen met een buitje tussen de zon door getekend, da's heel wat anders dan die 7 mm per dag van vanochtend.

De verdere voorbereiding is nogal druk. Afgelopen weekend nogal veel snelweg gezien en veel afspraken gehad. Frank maakt lange dagen omdat de productie niet stil kan staan (waarom niet, hoor ik sommigen nu al denken..) en ik ben druk bezig met het voorbereiden van een cursus op stille donderdag en een fto-presentatie voor de maandag na de vakantie. Daarnaast zijn de bazen er volgende week niet en komen de Duitsers een nieuwe computer (voor de 2e keer) installeren...hopelijk valt de chaos mee, want 's avonds dient er ook nog een paasliturgie in elkaar gedraaid te worden. Maar dan....dan kunnen we daarna gewoon lekker op vakantie!!! Vandaag even gekeken of alles zowat in huis is, da's echt een eitje nu, want er gaat net zo'n grote tas mee als voor 3,5 week kamperen in Afrika en de helft van de spullen hoeft niet mee (alleen al de medische kit kan grotendeels thuis blijven). Nu dus alleen nog blijven hopen dat er niet alsnog winterkleding ingepakt moet worden ;-). En gewoon verder gaan met aftellen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Corsica

Recente Reisverslagen:

15 April 2012

Afkicken

12 April 2012

Van 20 naar 2 en weer terug (zelfs meer)

10 April 2012

Up met up

29 Maart 2012

Druk druk druk

01 Maart 2012

Beroemd!
Hilde

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 56815

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 24 Juni 2015

De grootste reis van ons leven

07 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Kroatie

14 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Rondje Ijsland

30 September 2012 - 06 Oktober 2012

Back to Rome

09 Juni 2012 - 03 Juli 2012

Het wilde westen

08 April 2012 - 14 April 2012

Corsica

17 September 2011 - 10 Oktober 2011

Peru en Bolivia

19 April 2011 - 22 April 2011

Valencia

25 September 2010 - 17 Oktober 2010

Afrika deel 3

29 September 2009 - 22 Oktober 2009

2e keer Afrika

10 September 2008 - 03 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: