Druk druk druk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

29 Maart 2012 | Nederland, Zwolle

Zo, 10 dagen voor vertrek dus tijd voor nog een verhaaltje. Eigenlijk is er niet zoveel te melden, ik ben nog niet wereldberoemd en verder heb ik ook nog niet een pre-vakantie-verwonding/ziekte opgelopen. Of het moet zijn dat ik gisteren mijn vinger tussen 2 lades kreeg...vinger krom, maar ik geef toe, dat was hij al. Maar als dat alles is, dan mag ik natuurlijk niet klagen, want mijn nagel zit er gewoon nog aan.

Het reisprogramma is zowat af. We gaan dan wel ongeorganiseerd op reis, maar ja, ik ga mee, dus het is uiteraard gewoon georganiseerd...alleen dan flexibel georganiseerd, want de inhoud van de reisdagen heb ik soms wat overdreven, je hoeft tenslotte niet elke dag 2 wandelingen van 2 uur te maken. Keuzes worden ter plekke gemaakt, onder andere afhankelijk van het weer. Nu is het de afgelopen weken stralend weer geweest op Corsica (18-20 graden, strakblauw) maar vanochtend hadden ze opeens de voorspelling van 8 dagen regen in april ingevoerd...stress dus! Gelukkig was rond het middaguur de voorspelling al weer bijgesteld en nu hebben ze 2 dagen met een buitje tussen de zon door getekend, da's heel wat anders dan die 7 mm per dag van vanochtend.

De verdere voorbereiding is nogal druk. Afgelopen weekend nogal veel snelweg gezien en veel afspraken gehad. Frank maakt lange dagen omdat de productie niet stil kan staan (waarom niet, hoor ik sommigen nu al denken..) en ik ben druk bezig met het voorbereiden van een cursus op stille donderdag en een fto-presentatie voor de maandag na de vakantie. Daarnaast zijn de bazen er volgende week niet en komen de Duitsers een nieuwe computer (voor de 2e keer) installeren...hopelijk valt de chaos mee, want 's avonds dient er ook nog een paasliturgie in elkaar gedraaid te worden. Maar dan....dan kunnen we daarna gewoon lekker op vakantie!!! Vandaag even gekeken of alles zowat in huis is, da's echt een eitje nu, want er gaat net zo'n grote tas mee als voor 3,5 week kamperen in Afrika en de helft van de spullen hoeft niet mee (alleen al de medische kit kan grotendeels thuis blijven). Nu dus alleen nog blijven hopen dat er niet alsnog winterkleding ingepakt moet worden ;-). En gewoon verder gaan met aftellen..