De zomer begint! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu De zomer begint! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu

De zomer begint!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

05 Juli 2013 | Nederland, Lisse

T is even wennen hier op het balkon, tjonge wat heet in die zon! En dan is het nu nog maar 20 graden....vanmiddag maar even het strand van Scheveningen opzoeken, kijken of er een zeewindje staat! Nee hoor, heerlijk dat het eindelijk zomer is en ook fijn voor al die mensen die in Nederland gaan kamperen of fietsen. Wel jammer dat het een weekje voor wij weggaan is...had de hoop dat ik gewend zou blijven aan wisselvallig en koel weer, zodat de overgang naar ijsland gemakkelijk zou zijn...maar oke, ik pas me wel aan en bovendien staat er op de voorspelling bij Myvatn ook een keer 21 graden genoemd...we zijn daar echter pas over ruim 2 weken dus dan zal die hittegolf vast voorbij zijn! En Carola heeft natuurlijk gelijk, de dagen zijn er lang! Dat betekent dat je meer kans op zon hebt, volgens mij!
Trouwens, een mooie halfbewolkte lucht heeft mijn voorkeur hoor.

Inmiddels is alles klaar of gekocht. Vorige week naar Haarlem gegaan om een waslijn te kopen (en omdat Haarlem leuk is hoor) en meteen nog 2 broeken van sneldrogende stof gekocht. Inmiddels zijn ze ook niet meer te lang, dus mooi geregeld!
En ja hoor, het nieuwe statief is er ook. Bijna een kilo lichter en opgevouwen 30 cm korter, dus veel handiger (maar nog steeds wel zwaar!). Ik heb wel de hoop dat Frank weer net zo minimaal pakt als voor Corsica en Rome, want ik heb vast ruimtegebrek.

De reisbescheiden zijn ook binnen. Met onze goede stoelnummers, want die had ik online natuurlijk al veranderd naar stoelen achterin met uitzicht op de gletsjer in zuid-ijsland. Ook zaten er vouchers bij voor de excursies en we zijn er weer achter hoe handig het is om flexibel te zijn met een camper: op dag 4 worden we niet opgehaald in Reykjavik, maar zowat 100 km verderop...maakt op zoch niks uit voor onze route, maar wel handig om te weten waar je wilt overnachten als je ergens om 8 uur paraat moet zijn...

Nog vier daagjes werken en dan heerlijk genieten! Ik heb er zo'n zin in! Lekker op eigen tempo zoveel moois bekijken! En zoveel dagen samen natuurlijk ook, wordt weer een nieuw record ;-)

  • 05 Juli 2013 - 11:07

    Carola:

    nog minder dan 10 dagen!!! Aftellen dus en volgende week mooi weer in NL dus dan gaat het lekker snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lisse

Hilde

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 56573

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 24 Juni 2015

De grootste reis van ons leven

07 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Kroatie

14 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Rondje Ijsland

30 September 2012 - 06 Oktober 2012

Back to Rome

09 Juni 2012 - 03 Juli 2012

Het wilde westen

08 April 2012 - 14 April 2012

Corsica

17 September 2011 - 10 Oktober 2011

Peru en Bolivia

19 April 2011 - 22 April 2011

Valencia

25 September 2010 - 17 Oktober 2010

Afrika deel 3

29 September 2009 - 22 Oktober 2009

2e keer Afrika

10 September 2008 - 03 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: